sobota, 05 maj 2018 17:13

Lody czy sorbety?

  Z pewnością wczorajszy dzień zapoczątkował "atak" na LODY

Jeśli jesteście na redukcji czy chcecie utrzymać wagę i nie tyć, jeśli uwielbiacie lody, to raczej nie wybierajcie proszę sorbetów. Oczywiście wybór należy do Was.... ale... tam jest czysty cukier ... Zjedzenie takiego loda powoduje silny wyrzut insuliny - dla Osób na redukcji oznacza to wzmożenie apetytu, zablokowanie chudnięcia na wiele godzin, szybsze odkładanie tłuszczu, nakręca pojawianie się silnego i gwałtownego uczucia glodu. Lepiej zjeść tradycyjnego loda i jeśli jest możliwość - to zamiast posiłku (oczywiście dobrze by był bez kawałków ciastek w srodku, bez polew i innych dodatków) . Po zjedzeniu takiego produktu będziecie mieć więcej sytości i mniejszy strzał insuliny - hormonu tuczącego.
Podobna sytuacja, jak z sorbetami, dzieje się po wypiciu soków (i nie ma znaczenia czy jest wyciskany w domu czy kupowany...sok to sok... każdy ma cukier który wchłania się szybko) ... Raczej nie jestem zwolenniczką wprowadzania sorbetów i soków podczas redukcji... Dlatego proszę Was: zwróćcie na to uwagę jeśli mimo wysiłku i starań waga nie spada w dół .... Obserwujcie swój organizm, może nie u wszystkich, ale u większości odchudzających się będzie miało to spory wpływ na wyniki.

 

 

Czytany 575 razy Ostatnio zmieniany sobota, 05 maj 2018 17:21
Dietetyk

Dietetyk z kilkunastoletnią praktyką

--Jestem zwolenniczką stwierdzenia: „najpierw wymagaj od siebie a potem od innych” dlatego w pracy z Pacjentem bardzo ważna jest dla mnie solidność, rzetelność i jakość świadczonych usług.--

Więcej w tej kategorii: « Kosztowanie a redukcja